If you're on your way home stop and buy me something, boy buy me a bag or buy me some shoes, this is a part of me I'm tryna get you used to, boy buy me diamonds buy me pearls, buy me this buy me that, make me fall deeper in love with you


Vaken tidig som vanligt, det är så typiskt på ens lediga dag. Solen skiner i ansiktet på mig varje gång jag sover, gardinerna måste bytas! Ska nog ut med brorsan en sväng och shoppa, inte jag utan han dåra. Mina pengar ska sparas galet, för snart åker jag bort och stannar ett bra tag. Kan ni gissa vart? Senare på eftermiddagen ska jag till Berns, wihu, känner mig bättre idag jämfört med igår då jag frös ihjäl och trodde jag hade feber. Nu måste jag bara hitta något att ha på mig, vädret förvirrar mig, men det är ju trots allt 9°.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0