I'm just gonna dance all night, I'm all messed up I'm so outta line, stilettos and broken bottles, I'm spinnin around in circles


Gäääsp! Hur roligt är det inte att höra "Godmorgon" när man sitter på tåget på väg hem efter en natt i vimlet. Så ni kan ju gissa när jag satte fötterna innanför dörren, 06.00! PRICK! Har knappt sovit i 4 timmar, magen kurrade så jag var tvungen att få i mig lite frukost. Kvällen började som många andra gånger på East över ett glas och sen drog vi vidare till Hell´s Kitchen, var lite besviken över stämningen i början men jäklar vad bra det blev mot slutet! Sen drog vi till Donken, el classico by night och käkade, där satt vi och snackade med Bobby från Mammas pojkar haha, rätt kul var det oxå att se honom IRL. Okej, känner att mina ögon kommer slockna, så jag ska ta och vila, möjligtvis sova ett antal timmar till....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0