It's starting to rain again, everything's gone now even the sun, It's starting to rain again, don't go away what have I done?


"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest - Men fredag är ändå den dagen som känns bäst!", visst kan det låta så och det gör det till en viss del om vi skippar ärtsoppan. Idag har jag slappat tänkte jag skriva men det har jag ju inte, har suttit och skrivit på uppsatsen och nu har jag satt punkt för den vilket betyder att det är INLÄMNING kvar!
Har bokat upp ngra pass framöver och mer kommer det att bli, tiden flyger förbi snabbare än man tror och snart lämnar jag Sverige för en lång semester, men jag kommer ju självklart tillbaka. Kommer shoppa loss och jag önskar att pengar växte på träd, eller så jobbar man bara som ett svin haha! Efter jobbet imorgon ska jag o tjejorna på inflyttningsfest, wihu, känns som att alla blir vuxna över en natt....




Kommentarer
Postat av: Sigvenatasha

Good web with cool info. Thanks.

2011-02-20 @ 15:09:58
URL: http://sigvenatasha.blog16.com
Postat av: Anonym

Thanx! :D

2011-02-20 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0