Let's go all the way tonight, no regrets just love, we can dance until we die, You and I, we'll be young forever


Vaknade tidigt som vanligt och kollade på Jims värld, har sett typ alla avsnitt haha bästa. Fattar inte att jag vaknar samma tid varje morgon, trots att jag har sjukt mycket fritid, har lixom ingenting att passa nu när plugget är över.
Får börja lägga mig sent på natten, det kanske hjälper. Sen dess har jag lyssnat på grekisk musik hela morgonen, fråga mig inte varför, men mitt hjärta längtar nog till varmare breddgrader. Iaf, vid elva tiden igår på kvällen då skönhetssömnen tog över fick jag ett sms, och det var nog det mest konstigaste sms:et jag fått haha och jag ska nog inte ta och skriva det här, men ibland undrar man hur vissa människor tänker och vad dom tänker med!? Ska ut senare och träffa mamma och idag blir det möjligtvis en intervju på schemat. Hinner knappt med, det händer ju saker hela tiden, take a chillpill, som jag brukar säga!




Kommentarer
Postat av: Ovelina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-06-30 @ 11:23:35
URL: http://ovelina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0