She's been a crazy dita Disco diva.. and you wonder: Who's that chick? who's that chick? Too gold for you to keep her too hot for you to leave her, who's that chick?


Asså jag är så jäkla sliten. Har sovit dåligt 2 dagar i sträck, väntar bara på att det ska bli tredje gången gillt. Jag drömmer världens konstigaste drömmar, vaknar nervös och med illamående, vill bara gömma mig i ett hörn, fattar verkligen inte vad jag går igenom, men något knasigt är det. Nervös för min resa? Jobbet? Livet i allmänhet? Få tiden att räcka till? Uppsatsen? Gaaah, ge mig ro! Och inte nog med det ska det alltid vara ett jäkla strul med CSN, ta er i kragen, blanketter hit och dit, sitta och knappa in era jäkla alternativ o sitta i kö i evigheter, Damp! Aja, nog om mina små bekymmer, trots att dem är små känns dem VÄLDIGT stora, men nu till något mer lättsamt och glädjande. Igår var jag på födelsedagsfest/renoveringsfest med tjejorna, det var hur trevligt som helst och det var god mat och tårta, och sprit fanns i mängder, men duktig som jag är så följer jag mottot; don´t drink & drive! Var hemma tidigt om man jämför med mina utgångar, som brukar sluta vid 05.00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0