It dosen't matter what they say or do, don't let'em get to you, don't be afraid you can, you can, you can breakthrough


Det enda jag har gjort idag är att frossa och slappat mig igenom hela dagen. Det är ju hur mysigt som helst sånna dagar då det regnar fullt ös, medvetslös! Men trots det drog jag en sväng in till stan med bil och tog en fika med mamma och pallade äpplen, det var hundra år sen jag åt äpple på grund av min allergi men den har tydligen försvunnit med tiden så nu ska jag leva på äpplen framöver. Idag valde jag även vilken restaurang vi ska till när jag blir klar med uppsatsen, kommer fira galet, notera G A L E T! Har längtat som fan till den dagen kommer och nu är den föööör nära. HAPPY! Jag har verkligen lagt i femmans växel för att få klar den och det kallar jag ambitiöst. If there is a will there is a way.


Ursäkta nagellacket, vi målar om! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0