Baby let me love you down, there's so many ways to love ya, baby I can break ya down there's so many ways to love ya, got me like oh my god I'm so in love, I found you finally, you make me want to say oh my gosh


Något jag verkligen uppskattar är trevliga hemmakvällar med tjejerna. Igår blev det rätt spontant. Hon hade till och med världens sötaste gäst på besök. Vi lyssnade på musik, rökte vattenpipa, dansade i köket, åt massa godis och chips och tog en massa knasiga kort. Det började bli rätt så sent och jag kände mig trött så jag tänkte dra hemåt, helt plötsligt får min kompis ett samtal om att åka med in till stan och slå klackarna i taket, mildare version. Så här satt vi i våra mjukis kläder och på nolltid piffade vi upp oss och åkte hemifrån runt ett. En grym spontan kväll som inte kunde ha slutat bättre, trots att klockan var fyra när vi kom hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0