Black and yellow


Dåliga bloggdagar = bra väder. Sitter inte hemma en sekund, är ju alltid ute på språng. Vänner, jobb, fest, middagar och allt vad det nu är. Igår var jag på en trevlig påskmiddag hos en vän, hon hade bjudit dit massa vänner. Stannade inte så länge med tanke på att hon bodde ute i Haninge, vilket är en bra bit att åka. Idag är det jobb på schemat, skönt att jag slutar 4, ska njuta av solen efteråt med en glass i handen. Imorgon blir det påskmiddag och sen blir det lite mer jobb och det börjar bli dags att planera min födelsedag. Så taggad! Den 30:e har jag bjudit hit en massa vänner, bjöd 40 stycken så jag hoppas efter att ha insett att jag bor i en 42:a att alla kanske inte får plats haha och att alla inte kommer, så hittills är vi tjugo personer. Grymt! Det ska firas rejält!


Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 12:10:12
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0