Forget the risk, take the fall


Jag är helt utmattad! Vaknade 6 imorse, vilket jag inte gjort på länge. Hade två intervjuer idag, ena var videointervju och den andra var face to face. Det gick helt okej men var lite ofokuserad av någon anledning. Jag som alltid brukar ha koll på läget. Imorgon har jag en till och det jobbet vill jag verkligen ha! Kanske är det därför jag var lite lost idag, man kämpar ju alltid lite extra för det man vill ha. Så imorgon drar jag iväg till ett huvudkontor i Globen, spännande. Mötte sen upp mamma i stan och satt på ett fik i vårsolen, underbart. Som vi alla har längtat! Imorgon inviger jag mina ballerinas. Om folk går runt i shorts och linne kan jag också visa lite hud. Lite kallt i luften är det trots allt, vågar inte riktigt inviga shortsen och topparna. Nu ska jag mysa, mina ben känns som spaghetti.


Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0