I'm somebody, somebody and nobody's gonna hold me down


Just nu känner jag mig helt utmattad. Efter att ha varit så taggad inför min intervju idag så har jag noll energi kvar. Intervjun gick hur bra som helst, alla mina svar var utmärkta. Satt med VDn och marknadsassistenten ute på deras terass med grymmaste utsikten över hela stan. Mäktigt! Där satt jag och pratade och allt flöt på riktigt bra, iallafall om jag ska gå på magkänslan. Första intrycket är ju alltid viktigast och jag gav verkligen allt! Hoppas verkligen jag kammar hem det här jobbet, ett riktigt stort företag som jobbar med bostäder, det är allt jag kan säga ;) Efter intervjun drog jag till Friday´s och mötte upp tjejerna för drinkar och käk, hur mysigt som helst. Och inte nog med det sitter Henke Larsson bordet bredvid. Hur ofta händer det?!?!


Ikväll sover jag med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0