Cause I'm gone I'm not fazed, I walk these roads with grace, and I'll wave with you behind me with a new smile on my face, cause I'm walking in new shoes now


Som jag sagt tidigare är utbudet när det kommer till shopping UNDERBART! Du hittar allt, utan tvekan.
Jag har ju nästan shoppat non stop och med tanke på att dollarn är låg så ska man ju passa på, visst?
Skor och väskor är en tjejs bästa vän och jag kunde inte hålla händerna borta från dessa par, dem var bara tvungna att följa med hem och dessutom köpte jag dem för ett riktigt bra pris! Butiken heter DSW och deras utbud av märkesskor är gigantiskt. Man behöver nästan en hel dag för att hinna kika på allt, iaf jag!





Sergio Rossi & Nine West


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0