I think you're nice, but I saw something else that I like


Kom precis hem efter en AW med mina H&M tjejer, hamnade på O´learys på hemmaplan. Jag beställde en Club salad med mojito, hur gott som helst! Vi snackade en massor, självklart om jobbet, råkar ju alltid bli så när man hänger med arbetskamrater. Vi har så himla kul ihop på jobbet och det är så viktigt och självklart på en arbetsplats, då jobbar man som bäst. I helgen blir det jobb, känns som jag aldrig tar en paus. Skönt att man ialla fall hittar på något efter jobbet annars blir man ju tokig, eller ska jag säga att man inte har något liv typ?! Längtar tills augusti, har en liten present jag ska ge till mig själv, dyrt som f%&% men det är jag värd efter allt slit. Vill man vara fin får man lida pin, right? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0