My life your entertainment


Känns så skönt att vara ledig ett par dagar och ännu lyckligare blir man när vädret är på topp! Har haft moster på besök och hunnit med både shopping och restaurangbesök, hängt med vänner och festat. Känner mig helt slut. Har ju knappt suttit still men det är ju inte meningen det heller när sommaren är så kort. Kollade upp lite sista minuten resor och det lutar åt Grekland, hur underbart som helst! Får se om jag bokar något i dagarna, vore superskönt att få åka bort igen, jag älskar att resa och se nya ställen. Sist var jag i USA tre månader och jag har resfeber igen!


Frukost på Gateau...



Utgång med tjejerna...



Seglat, solat och badat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0