Words don't ever seem to come up right but I still mean them, why is that? It hurts my pride to tell you how I feeI feel


Åkte en sväng förbi Ikea med mamma, regniga dagar passar hur bra som helst att vara inomhus och shoppa. Köpte med mig dricksglas från fyndhörnan, 3 kr styck, lite ljus och annat småplock. Har länge varit sugen på att köpa en matta i orientalisk stil och hittade riktigt snygga, dock lite dyra. Åkte vidare till Myrorna efteråt, idag kändes det verkligen som en fynddag! På myrorna hittade jag den perfekta mattan till mitt vardagsrum, 150 kr, som hittat! Att köpa all inredning från ett ställe känns lite sådär...


Jag föredrar stilren och minimalistiskt inredning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0