Truth of the matter is I'm complicated, you're as straight as they come, you go 'bout your day baby while I had from the sun, It's better if you don't understand cause you wont know what it's like til you try


Satt nyss och skypade med min BFF från USA, saknar henne massor! Önskar vi bodde närmare varandra, hon är verkligen fantastisk. Pratade om vår galna shopping och jag brukade säga att så länge jag är på semester är du också det, så butikerna var vår bästa och farligaste vän samtidigt. Tack vare all shopping åkte jag hem med tre stora resväskor och jag var verkligen inte sugen på att betala och som tur är slapp jag undan, men bara den här gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0