Tumble outta bed and stumble to the kitchen, pour myself a cup of ambition


Nu har jag äntligen lyckats fixa till mitt personliga brev och CV, vilken tid det tar! Man kan tro att jag är klar, men saker och ting kan alltid förbättras. För varje jobb man söker får man anpassa mallen lite efter det. Min jobbcoach tyckte att jag hade gjort ett bra jobb så det gjorde mig glad och en aning lättad. Vi ska boka en tid för att ses så jag kan få lite råd och tips. Sen hoppas jag på ett antal intervjuer som ska ge mig ett RIKTIGT jobb. Jag har kommit över fjortis stadiet med att jobba som kassapersonal på Mc´Donalds...ingen pik mot någon utan snarare en push till mig själv att söka söka söka!!!

weheartit


Kommentarer
Postat av: Gol

U go girl! Men kom ihåg det är skillnad på att få det man FÖRtjänat genom slit och det man förtjänar för att man tycker sig vara värd ngt utan ansträngning...bara du kan säga vilket. Det är bara att kämpa på och börja på botten för de gör dig rik på erfarenheter men de behöver inte betyda att det inte kan gå snabbt innan din dröm slår in. Just do it ;)

2011-03-29 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0