What’s somebody like you, doing in a place like this? Say did you come alone, or did you bring all your friends? Say what's your name, what you drinkin, I think I know what you're thinking, baby what’s your sign? Tell me yours, I’ll tell you mine


Min morgon har varit skit, rent ut sagt! Tappade nageln och sen gick proppen i kyl och frys. KUL! Nu till något annat.
Ikväll ryktas det om fest, inte vilken fest som helst utan temat White Party. Så jag måste byta ut det lilla svarta mot något vitt, det blir en utmaning. Jag som knappt har något vitt plagg?! Och med tanke på min skitmorgon får jag se hur mitt humör utvecklas under dagen, ibland vill jag bara ge upp allt!





Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Oh yes it is!

2011-03-25 @ 10:25:58
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0