It’s all over like steps in the first snow, something’s been building up & it’s gonna blow, my momma called me last night she said what nothing else fits, pick up the pieces & move on, I see the flashing lights just can’t make sense of the bits


Vaknade sjukt trött imorse och galen huvudvärk hade jag också on top of that! Tog en tablett och mådde bättre under dagen. Tack och lov! Att vakna med migrän och vara smått bakis är aldrig kul. Mötte sen upp en kompis för lunch, hade inte sett honom på ett bra tag. Det blev en dyr lunch på MAX, jag kan leva på hamburgare! Sen drog vi förbi plugget och det gav mig bara ångest, skönt att den tiden är över. Just då kände jag att jag har gjort mitt vid skolbänken, nu är det jobb som gäller. Söker massvis med jobb dagligen och på måndag ska jag få hjälp att skriva ett proffsigt CV och personligt brev. Sen gäller det att hålla tummarna att någon nappar, för jag är så jäkla sugen på att ha en karriär NU!


Fashioncopious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0