Visions in my mind off the day that we met, you showed me things that I'll never forget, took me swimming in the ocean, you had my head up in the clouds made me feel like I'm floating


Hade världens härligaste dröm. Ville knappt vakna. Var långt borta, tror det var någonstans i USA. Huset jag bodde i var fantastiskt och hur stort som helst. Jag hade aldrig skådat något liknande i mitt liv. Det fanns en stor pool med utsikt mot havet som glittrade och palmer som dansade sakta med vinden. Det var bara jag och en till på det stället, han och jag. Allt var så fridfullt. Jag gick runt dagarna lång på glittrande stengolv med fina mönster, allt var så exklusivt. Huset var öppet och vart man än tittade såg man havet, oändligt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0