Will you tell me once again how we're gonna be just friends, If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me


Vilken lång dag jag har haft. Vaknade framför allt tidigt till att börja med. Fick svar från min såkallade jobbcoach med ett antal punkter som jag ska justera, eller antal, det var typ 50 st! HAHA så bra var jag på att skriva personligt brev. Tänkte sitta och korrigera men tyvärr kunde jag inte sitta still, var för rastlös. Tänkte ta jobbet till bibblan sen slog det mig att jag skulle gå på långpromenad. Gjorde varken det ena eller det andra. Istället åkte jag till min kompis och lämnade massor med kläder. Två hela sopsäckar! Om nytt ska in i garderoben så ska man slänga allt gammalt. Sen drog vi till Sigtuna, en mini utflykt. Det blev hummersoppa och latte. Jag är helt slut! Imorgon väntar nya äventyr. Bastu först och en träff sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0