Cause I am your child and I live for your smile, and I'm thankful in so many ways, you would always wipe the sadness from my eyes so the reason why I love you comes as no surprise


Underbar kväll jag hade igår med mina vänner. Det blev födelsedagsfirande för bästa Kitty på Café Corniche, Norr Mälarstrand. Jag bara älskar det stället på sommaren! Vi åt 12 rätters meze, gissa om jag rullade hem efteråt? Satt där ett par timmar, vi åt, drack och rökte vattenpipa sen drog vi vidare till Hotellet. Grym musik! Tog det rätt lungt igår, skönt att man mår bra en söndag ;) Nu blir det morsdag frukost. Grattis till alla mammor därute, ni är mer än guld värda ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0