I'm loose and everybody knows I get off the train baby it's the truth, I'm like inception I play with your brain, so I don't sleep I snooze I don't play no games so don't get it confused


Har knappast hunnit vila sen i lördags. Mina sista gäster drog vid fem, då kan ni fatta hur GRYM festen var! Bjöd på god mat och massa dryck. Hade bjudit rätt så många och vi var väl typ 20 personer, om jag inte minns fel?! Tänkte lägga upp bilder från festen men jag tror jag skippar det, av olika anledningar :) känn på den! Jag blev riktigt nöjd med min insats att fixa en fest, trots allt var det faktiskt min födelsedag vi firade och sen får vi ju inte glömma att det var valborg också, så alla var taggade till tusen!


The new me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0