Man mår som man förtjänar


Vilken kväll vi hade igår, helt spontant drog jag och en vän hem till hennes kompis. Han bjöd på rosévin och vi bjöd på massa twitter och vår sjuka humor. Har verkligen saknat dessa ljuvliga sommarkvällar! Och fler blir det...:)
Sen var tanken att vi skulle åka hem eftersom det började bli sent och vi båda jobbade tidigt dagen därpå och det roliga var att vi skulle ta det lungt med drickandet! Men nej nej, tog tuben till Östermalm och hamnade på Soap Bar. Vilket drag för att vara en tisdag! Vi träffade på ett gäng fransmän, drack massa mojitos och twittrade både på engelska och franska som säkert lät hemsk btw...Sen var det dags att dra, självklart ville dem dra med oss på efterfest men vi tackade för oss och tog taxi hem. Nöjda som vi var med kvällen sov vi med ett leende på läpparna. Idag är jag helt död, fattar inte att jag klarade av att jobba ett nio timmars pass utan att ens ha fått i mig riktig mat. Det enda jag åt från igår var en Yoggi, sallad och två cheesburgare. Save me! Nu ska jag slappa, orkar inte ens lyfta mig upp ur sängen. Gäsp!


Dagen började med att sola...



sen häng hos N...



och vidare mot Soap...Lyckad kväll ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0