Sick and tired


Idag kom Emelie och hennes son Killian på besök, han är så söt! Fixade till en lätt lunch, pasta och kräftstjärtar, hur gott som helst. Sen blev det pannacotta med bär till efterrätt. Inte nog med det kom en annan vän förbi med en sen födelsedagspresent. Hon stod i köket och skramlade och jag undrade verkligen vad hon höll på med och jag sa till henne; hoppas du inte har köpt fiskar till mig och gissa vad? Det var två fiskar och ett akvarium haha, så nu har jag två nya vänner att ta hand om. Spännande...Min dag har varit upp och ner, just nu mår jag så dåligt, känner mig riktigt sjuk och inte nog med det har jag haft världens migrän fram och tillbaka. Smärtan är obeskrivlig, jag dör!


Förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0