Lately I've been stuck imagining what I wanna do and what I really think


Vilken mysig dag jag har haft på jobbet. Det började med frukost. Vi fick risgrynsgröt, pepparkakor, ischoklad, glögg och massa annat gott. Sen fick vi varsin julklapp av chefen och hon hade även satt upp adventskalendrar till var och en av oss, sånna med choklad i som man hade när man var liten, hur mysigt som helst! Jobbar med ett riktigt kul team med mycket humor. Det är väldigt viktigt för mig när jag är på en arbetsplats. Hann även styla en herrdocka, det blev smoking, fluga och stuprörsbyxor. Snygg combo! Imorgon och resten av helgen är det jobb men efter arbetspasset ska jag hem till en vän för att fira hennes födelsedag. Nu ska jag dricka te och sen blir det läggdags...


Hmm, vad ska jag ha på mig imorrn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0