On the same side of the battle, Oh I'm on the front line of disaster, how it all makes sense, I've put it together, I guess what we have doesn´t matter


Det har verkligen varit skönt att stanna hemma hela helgen, jag har knappt orkat hitta på något förutom att ligga i sängen. Ibland behöver man koppla bort allt och bara slappa och det var just så jag kände i helgen. Imorgon är det jobb på schemat sen är jag ledig. På tisdag ska jag äntligen göra något som jag sparat massa pengar till, börjar känna mig smått nervös men nu har jag varit mentalt förberedd på det här ett bra tag så nu är det bara att köra! Jag längtar, slutresultatet kommer bli grymt snyggt. Jag älskar förändringar, stora som små...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0