So give it to me like I want it, this is for your eyes only, roc me out back and forth


Skönt med lediga dagar under veckan. Var och träffade min läkare igår och allt ser fint ut! Jag är supernöjd och med tiden kommer det bli mycket snyggare, nu behöver det läkas. Passade på att inviga Mörby Centrum. Det är verkligen ett trevligt litet centrum, kul och se något nytt. Gick förbi Åhlen´s och köpte lite heminredning, den här gången fick badrummet lite uppmärksamhet. Köpte förvaringskorgar och rullvagn.
Imorgon är det lång pass, i helgen fick jag tillbaka en hel del returer från Versace, vad tyckte ni om kollektionen? Själv föll jag för den röda långklänningen, gorgeous!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0