When all the baggage just ain’t as heavy and the parties over just don’t forget me, we’ll change the pace and we’ll just go slow, won’t ever have to worry, you won’t ever have to hide, If you’ve seen all my mistakes


Känner mig rätt så utmattad efter gårdagen, var både spänd och nervös. Har mest slappat under dagen idag och åkte till IKEA en snabbis sen hem igen, tog en varmdusch och nu sitter jag i sängen. Det har varit underbart väder dem senaste dagarna, nästan lite vårkänsla, men på kvällarna blir det sjukt kallt! Skönt att jag har min dunjacka att mysa i, man ska verkligen inte snåla med att köpa en jacka, tvärtom det är en investering. Jag köpte min Boomerang för ett par år sedan och jag är supernöjd, slipper köpa en jacka varje år, bra va? :)


Lovar att bli bättre på att ta dagens outfit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0