I can only imagine


Vilken hektisk dag! Fick ett samtal igår morse innan jag skulle iväg till jobbet. Hade sökt jobb på en kommunikationsbyrå på Stureplan någon dag innan och till min förvåning var dem snabba nog att ringa och boka in mig för en intervju. Efteråt tog jag en runda på stan, spanade in höstnyheter som kommit in i butik och sen bestämmer jag mig för att åka hemåt. Hinner åka en station innan ett annat jobb ringer och vi bokar in en intervjutid redan samma dag i samma område. Två flugor i en smäll, det är inte dåligt! Nu håller jag tummarna och hoppas innerligt att jag lyckas kamma hem det här ;)


Fick beröm för att jag tog med blocket till intervjun, tydligen
är det inte alls många som gör det. Professionellt intryck!

Välkomnades av den här plutten



Tog en lunch innan intervju nr 2. Supermysigt fik på Stureplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0