I was caught up in physical attraction, but to my satisfaction baby you were more than just a face


Har suttit i sängen och lyssnat på musik och bara slappat. Hur skönt som helst med tanke på vädret. Jag avskyr regn och då tillbringar jag mer än gärna min tid hemma och myser. Till en annan sak, jag har ju tidigare tjatat i bloggen om hur bra Bare Minerals är och som allt annat nytt var jag skeptisk i början, men under min USA vistelse bestämde jag mig för att prova på mirakel mineralerna och jag är supernöjd! Köpte med mig ett kitt plus några foundations till ett riktigt bra pris och det var mycket billigare än här hemma. En nära vän var supersjysst och köpte Bare Escentuals brun utan sol och en foundation till inköpspris. Löve it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0