Everybody line up, the show is about to start, no one ugly allowed, are you ready? Here we go, fashion is the art, designers are the gods, models play the part of angels in the dark


Jag nästan sprang hem från stan, hade sån sjuk migrän! Ville bara lägga mig ner och gråta. Nu känner jag mig bättre, har hoppat ner i sängen och myser. Hann förbi ett par butiker och hittade massa snyggt, det fick bli ett par skor som följde med hem. Jag är nöjd, dem passar både till vardags och fest sen har ju typ halva Sverige dem också, det kanske inte känns lika kul?! Men trenderna i Stockholm är så pass tydliga och nästan alla butiker hakar på samma trend så alla ser ju nästan likadana ut, med en egen liten twist ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0