Äntligen!


Nu är det på tiden att vi välkomnar våren! Jag var till och med ute i butikerna idag och köpte sommarskor, lite väl tidigt, men man får ju aldrig nog med shopping! Ett par har ni redan fått tagit del av, gladiatorskorna med nitar från Bianco men sedan fann jag ett par andra härliga gladiatorer från Din Sko som jag kommer visa senare. Nu tänker ni säkert att jag är en gladiatorsko freak som har över hundra par, men sanningen är att jag bara äger 3 par, så än är jag knappt i närheten!

När våren är på väg blir man så glad inombords, man vaknar på morgonen med solen skinandes i ansiktet och fåglarnas ljuva kvitter, som ibland, ärligt talat kan va j-vligt jobbigt, men det får man stå ut med. Man promenerar till bussen och ser att snön lämnat kvar gruset på marken, glada att få vara ensamma på asfalten utan kyla. Väl på bussen är stämningen helt annorlunda, man ser på folks ögon att dem andas lättsamt, att ro vilar i atmosfären, att stressen inte längre är jobbig och att humöret svänger glatt!

 



Wihuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0