Hérve Léger


Kan inte sluta säga wow och återigen wow för Hérve Légers kreationer som är helt fantastiska! När jag blir rik ska jag oxå ha min egen klänning designad av Hérve, det står på min önskelista! :) Klänningarna visar verkligen kvinnans proportioner och en sådan klänning går inte att undvika att bära upp med sexighet. Jag har verkligen varit inne på det där med tajt, fodralklänning, puffiga ärmar, remmar, detaljer och det som skriker udda! Alltid kul att visa upp något extra som andra kollar närmare på och inspireras av :)


Tufft med remmar, wow!


Letar verkligen efter en klänning med bar rygg :)


Visa lite hud med öppningar, det piffar upp en enkel klänning :)
Man slipper även att bära upp massa accessoarer. Satsa istället på väskan!




Kommentarer
Postat av: anna

Snyggt!

2009-08-16 @ 10:45:31
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0