paljett fever.


På torsdag ska jag få mig ett gott skratt med mycket dans och musik, det är i alla fall det jag hoppas på. Även om jag jobbar till sent och då menar jag nästan intill natt ska jag ta mina sista krafter jag har till dansgolvet. Känner verkligen att jag behöver skaka av mig lite ångest, depression och allt vad det nu kan vara, ush! Hoppas verkligen att jag kommer känna lättnad efteråt. Har så mycket inom mig som behöver få komma ut och känna sig levande, det har varit en rätt taskig period som legat bakom mig, och det enda jag kan göra är att skylla på mig själv. Behövde verkligen få stanna upp och reflektera.
Förlåt för att jag sårade dig om och om igen...<3


kvällens outfit, kan du gissa vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0