Haircuts.


Har verkligen lovat mig själv att inte gå till frisören. I sommar ska mitt hår vara långt, typ till halva ryggen. Jag har oftast varit kortklippt och tänkte att nu äntligen är det dags att låta håret växa ut. Jag är medveten om att jag behöver klippa mig då och då för topparnas skull och för att håret ska andas friskt och använda massa olika inpackningar för att hålla håret vid liv, men innerst inne vet jag att om jag går till frisören kommer han/hon klippa minst 10 cm såsom mitt hår ser ut, och då är jag tillbaka till ruta ett! Neveeeh :D Kanske får ta o klippa mig själv istället, eftersom jag iallafall lyssnar på mig själv! Dem frisyrer som jag tycker är riktigt snygga är dem klassiska, som framhäver ansiktet och kvinnligheten, har hittat några som jag tyckte passar in bra på det här temat :)
Vilken frisyr föredrar du? :)









Kommentarer
Postat av: Claudia

hmm nr 3 & 4 var fina :)



allt bra? :)

2009-05-27 @ 22:25:45
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0