I feel on top of the world!


Idag var jag på introduktionsmöte för mitt nya jobb! Det känns hur spännande som helst, vill bara börja jobba.
Pratade med massa sjyssta människor som oxå är lika förväntansfulla och glada att få börja. Men först är det två dagars utbildning som gäller och självklart vart jag placerad på hemmaplan, vilket känns superskönt. No stress, no press. Då hinner man lära sig det mesta i lugn och ro, men sen blir det annat! Då blir det stan som gäller. Jag älskar tempot och ibland även stessen, tro det eller ej :) Efter mötet köpte jag med mig ett par accessoarer som är supersnygga och vill man ha liknande får man skynda sig på, för det är verkligen inte lätt att få tag på något så populärt! Självklart lägger jag upp bilder, tyvärr har jag inte kabeln till kameran just nu...






Kommentarer
Postat av: hanka

Bilderna <3

2010-02-15 @ 21:19:07
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0