So pick me up when it's over, It don't make any difference, will it ever be solved or am I taking the fall?


Idag spenderades förmiddagen åt att hänga på akuten. Har ju haft galen huvudvärk till och från och nu tog jag saken i egna händer för att se vad det egentligen är för något. Har ju hela tiden trott att jag haft migrän och därför gått på Treo, visst har det hjälpt till och från men imorse hade jag så ont att jag höll på att gråta. Fatta att man kan ha så ont i huvudet, det känns som huvudvärk fast 100 ggr värre, PAIN! Tydligen har jag något som kallas för Hortons huvudvärk, say what?! Nu har jag iaf tagit en tablett som läkaren skrev ut och hoppas att jag blir bättre, för ingen ska behöva stå ut med en sån smärta.


Känner exakt igen beskrivningen. Hortons huvudvärk kallas även för Cluster Headache.
Lägger upp en länk för er som känner igen sig. http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=495


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0