Someone once told me that you have to choose, what you win or lose, you can't have everything don't you take chances, might feel the pain, don't you love in vain


Typ snyggaste skorna just nu?! Ne men inte för att överdriva, men hur snygga är inte dessa skor från Nelly? Jag bara älskar dragkedjan på baksidan men att jag ska klicka hem ett par 13 cm klackar är ju fullt omöjligt. Varför? Jo, för att jag kanske redan har längden och inte vill se ut som en vandrande pinne, som jag brukar kalla mig själv så snällt ;P får forsätta spana in dem på nätet helt enkelt, tills jag tröttnar och hittar nya favoriter.



Nelly.com


Kommentarer
Postat av: marwalicious

aså fuck va fina dom vaaaa!!!! pallar inte :(

2010-11-17 @ 11:21:58
URL: http://mondoblog.se/marwalicious
Postat av: Samkajsa

Very informative and enlightening website

2010-12-13 @ 14:08:51
URL: http://samkajsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0