Back, back, back your love something I can't pretend, I find myself with you again


Tro mig, jag var också lite skeptisk till att ha på mig dessa brallor, och jag har tvekat fram och tillbaka om jag ska köpa eller inte, men igår slog jag till! Jag lovar att vi kommer se dessa byxor på rätt många, sakta men säkert. Köpte brallorna från H&M trend och jag som oftast brukar ha strl 34/36 gick upp till 40! Iofs gillar jag att dem sitter lite pösigt och stuprör nertill, hur snyggt är inte det till ett par sjyssta pumps. Väskan kommer också från H&M trend, och jag bara älskaaaar den. Jag byter gärna ut nitar mot fransar. Nitar känns rätt uttjatat nu, eller vad säger du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0