Please say baby fix me and you shake me til’ you wake me from this bad dream


Jag har varit utan min mobil i lite mer än en vecka och jag fick nog igår när mitt simkort inte kom i posten. Hur länge ska man behöva vänta? Som tur är använde jag min gamla lur, men det är inte samma sak som att ha sin iPhone. Jag var utan den i tre månader och jag vägrar vara utan den i en vecka till, låter som vi är ett par haha! Tror ni inte att jag får hundra samtal när jag aktiverar mobilen igen och alla missade samtal är från jobb jag har sökt! Hur ofta händer det? Ringde upp en idag och det var Manpower som är intresserade, fick göra en kort telefonintervju (nervöst) och på måndag är det dags för en videointervju (ännu mer nervöst!), men det kommer gå bra så länge man är säker på sig själv så är hela världen din! Sökte jobbet som marknadsassistent så nu håller vi tummarna på att jag fixar det här för nu är det hög tid att satsa på karriär!


Mannagryn är såå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0