I got you


Bästa med igår var mitt spontanköp, visst att jag har funderat ett tag men igår slog jag till på en teve. Yippie! Nu känner jag mig äntligen som en hel människa, har ju inte fattat tidigare vad folk snackat om; har du sett det där avsnittet, du vet den där låten från reklamfilmen, på teve såg jag...?! Jag har känt mig helt lost om jag ska vara ärlig, har knappt hängt med någonstans, datorn har ju räddat mig till en viss del men nu är jag fullkomlig, och inte nog med det känns min lya som ett riktigt hem. Nu har jag inrett det precis som jag vill och allt har jag köpt från egen ficka, jag känner mig stolt och vuxen! Blev dock en hyffsad dyr månad, men smakar det så kostar det, right? ;)


Tv bänk next!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0