It’s the most beautiful time of the year lights fill the streets spreading so much cheer, I should be playing in the winter snow, but I'mma be under the mistletoe


Åh vilken mysig julafton vi hade igår. Det blev såklart julskinka, sill, köttbullar, prinskorv och massa annat gott. Jag lyckades göra världens godaste ris á la Malta. Det blev en lugn jul i år vilket känns skönt, jag har inte orkat med stressen och pressen att handla en massa så i år blev det ett fåtal paket. Julen känns aldrig riktigt densamma som när man var liten. Jag fick ialla fall det jag önskat mig. Morrocan Oil, handgjort vinställ med två flaskor vin och en champagne och en stavmixer. Jag är mer än nöjd! Till brorsan köpte jag en Tiger of Sweden väska och Happy Socks, gissa om han blev överlycklig!




Kommentarer
Postat av: sara

Moroccan Oil är israeliskt! - BOJKOTTA ISRAEL!

2012-01-01 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0