Bathroom


Jag älskar att prova på nya produkter, speciellt hårprodukter. Mina sminkprodukter brukar oftast var detsamma, har använt samma mascara i flera år och jag kan inte leva utan mitt MAC läppstift och läppenna. Tänkte visa er vilka produkter ni hittar i mitt badrumsskåp, enjoy!


Från vänster: Lóreal Mascara, Isadora Dipliner, Läppenna Victoria Secret,
YSL läppstift, MAC läppstift




L´anza Silk Serum och min absoluta favorit #1 Moroccanoil. Testa!
Investerar oftast i dyra och bra hårprodukter, det ger resultat.
Jag var skeptisk i början till dessa oljor men dom gör under för håret :)




L´oreal underlagskräm, Nivea underlagskräm
Använder oftast anti rynk krämer, dem är väldigt feta och passar
perfekt till mig som har torr hy. Krämerna har inget att göra med
att jag vill ta bort rynkor eller liknande, dessa är bara förebyggande
för att få en fräsch och bra hud som ser frisk ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0