Party rockers is in the house tonight


Jobbade ett antal timmar igår och tanken var att jag skulle möta upp en vän för en drink eller två. Vi hamnar på Sturehof och planerna stämmer in med det vi hade tänkt, vi vandrar vidare till nästa bar på stället och det blir shots och några drinkar till. Dags att rulla hem tänker jag, men nej, vi träffar på några sköningar och vänner och det hela börjar urarta sig. Helt plöstligt står vi alla och skriker shotta, drinkarna blir fler och fler, man börjar dansa rätt så löjligt och allt blir bara flummigt. Helt plötsligt hamnar vi på mitt favvo ställe Solidaritet, utan någon som helst aning om hur kvällen och natten skulle bli. VIP bord på stället, öppen bar, helrör och en nota på 60.000 kr!!! Snacka om att tömma kontot. HAHA fatta hur galet det blev. Killarna vi hängde med var tydligen designers från London som hade kommit på besök och kvällen var minst sagt lyckad! Lovade ena killen att han skulle missa sitt flyg om han hängde med oss. Ni kan ju gissa när jag var hemma efter ett par incidenter. Halv 7 på morgonen sades det god natt och här sitter jag och bloggar och känner mig fortfarande yr i skallen och bokstäver som hoppar lite fel här och där. I´m out!




Kommentarer
Postat av: narrative essay

As I can see you had really great time there as it is shown on the photos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0