Wish we'd spend more time together, I should have come to see you more, wish I'd have learnt what you loved, what you hated, what you liked, and the things you adored


Vaknade till den roliga nyheten att kronprinsessan fött en flicka. Har suttit och kollat på nyhetsmorgon i sträck för att hålla mig uppdaterad. Det bjöds på champagne och prinsesstårta, gott! Ligger fortfarande i sängen och följer händelsen, jag är nyfiken på vad lilla bebben kommer döpas till. Ska till jobbet lite senare och jag lovar att det kommer bli en snackis där också. Nu till något annat. På lördag drar jag ut till sjöss med ett gäng kompisar, vi blir tio personer som ska på kryssning. Det kommer bli helgalet och kul! Var inne på Gina Tricot och köpte ett par mjukisar, skönt att byta om till något mer casual. Jag packar en liten väska då vi ska övernatta också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0