2012


Vilket underbart nyår jag har haft! Jag började dagen med att jobba, det var rätt så trist med tanke på att jag hade skit mycket att hinna med när jag kom hem och jag kände mig superstressad hela dagen. Åkte hem direkt efter och firade med min finaste champagne och åt smörgåstårta. Sen mötte jag upp några vänner hos en vän till mig, vi drack, lyssnade på musik och var taggade till att börja nyårsfirandet. Vi hade bokat bord på ett ställe kring Stureplan och vi var minst 15 pers så helrör beställdes in, kvällen var grym! Var väl hemma strax efter fyra någongång och jag har känt mig sjukt trött dem senaste två dagarna haha, nyårsfirandet satte sina spår. Imorgon börjar mitt nya jobbschema och det här året ska bli mitt år har jag bestämt! Jag är redo att köra 110!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0