Girls fall like dominoes


Nu vill jag bara att den här veckan ska ta slut, okej förutom helgen dåra. Den har verkligen segat och massa jobb har det varit. Fick beröm igår av vår VM (Visual Merchandiser) att jag har ett öga för styling och hon tycker jag är jätteduktig på det jag gör och att jag inte bara går efter vad som passar ihop enligt färger. Jag tycker det är kul och utvecklande att få vara ansvarig över något och idag läste jag mitt horoskop att vi oxar inte är rädda för att ta på oss för stort ansvar och det stämmer så bra in på mig! Att vara ansvarig för herravdelningen är superkul och jag älskar det faktum att jag har lärt mig det mesta helt själv, klapp på axeln. På fredag ska jag välkomna helgen med att dra ut och käka med tjejorna, längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0