It could all be so simple, but you'd rather make it hard


Ringde in till jobbet runt halv 9 och anmälde mig sjuk, hade galen migrän sen igår och inatt var den som värst. Trodde bokstavligen jag skulle dö och inte nog med det hade jag så jäkla ont i ena ögat att jag trodde den skulle ploppa ur. Jag vet det låter hemskt och det är faktiskt så det är. Bestämde mig för att stanna hemma och vila för att jobba med huvudvärk är omöjligt och speciellt migrän. Jag lider varenda gång. Tog en promenad för att röra på mig lite och se om värken minskade sen gick jag till apoteket och köpte magnesium tabletter. Det sägs att det ska hjälpa mot migrän, trötthet och muskelspänning. Nu återstår det bara att testa och se! Ett tips är att skriva dagbok över perioder du får migrän. Vilken tidpunkt, utlösande faktorer, typ av attack osv. Det hjälper dig att förhoppningsvis se ett samband.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0