Nothing's perfect, but it's worth it after fighting through my tears, and finally you put me first


Tog en runda på stan för att hitta ett par lämpliga jobbskor, det fick bli ett par ballerina skor från Vagabond. Provade även ett par loafers från Filippa K som var dösnygga men dom kändes mer dressade. Sen mötte jag upp min kära vän och vi satte oss på ett supermysigt fik vid Odenplan. Kom hem för en stund sen och nu sitter jag med inpackning i håret. Varje vecka kör jag hårkur med extra bra produkter som får verka i ca 20 min, just nu använder jag hårprodukter från Lóreal och Morrocan Oil, rekommenderas starkt! Såg att dem hade ett kit från Morrocan Oil på Åhlens för 498 kr, ett kap för hårintresserade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0