If I ignore all that advice then something isn’t right, then who will I complain to? But the weekends here started it right, even if I only get part of it right, live for today, plan for tomorrow


Det känns underbart att vakna till när solen lyser upp hela rummet, man mår så bra och sånna dagar gör att man får nya inställningar till livet. Att den här dagen kommer bli fantastisk, att man äntligen får ta på sig sommarplagg, sena sommarkvällar med vänner och allt vad solen och värmen bringar fram. Jag bara älskar det! Det är nog en utav de bästa känslorna jag vet. Så mycket förväntningar och så mycket inplanerat att man vill göra allt när solen tittar fram. Just nu sitter jag och väntar på ett spännande samtal. Förväntningarna på mig själv är höga och jag är lite nervös men det ska gå bra! Med positiv inställning och envishet kommer man långt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0